maddis-star

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

varför inte?

Av Maya - 2 oktober 2013 22:12

Varför inte uppdatera här liksom.. som jag har sagt skäms jag, men är rätt så nöjd med att jag inte raderade bloggen, minnen ju.. Fast jag skrev som i en dagbok hahah..pallar inte. Hade hemstudier, imorgon är det skola igen, så sjukt skoltrött så de finns inte, vill sova i flera dagar, deepmood nej skämta. Mosen skrev på skype igår, hahah såg de nu, sämst e jag. Har iaf förändrats från förra gången med, såå mycket. Märker det när man kollar tillbaka hihi, kollade på gamla komentarer, så gulliga då någon läste här, när var det jag hade den här bloggen? 2010? så nice, hihih. Här är lite uppdaterade bilder, konståkning är mitt liv & har dans imorgon, yyyyyyoooolo, att jag alltid ska nämna det, ahaha.

      

ser ni någon förändring? juste ingen läser, åååh diss till mig själv, hahahah. får skärpa mig, får blogga här nästa år med ;) #yolo  (p12 att skriva såååå ju)              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya - 22 december 2013 12:46

Heeej, tänkte uppdatera här lite. Mycket har hänt. Orkar egenltigen inte skriva typ något. Hoppas ni har D bra iaf, puss!     ...

Av Maya - 6 augusti 2013 23:48

Kom på att jag hade en blogg här när jag var typ p12 eller 3 år.. så ah.. Tänkte typ uppdatera såhär random. Jag har förändrat sjuuuukt mycket sen sist, mognat. Skäms verkligen över det här, haha. Men whatever. Jag tänker inte länka till min blogg so...

Av Maya - 4 april 2012 18:16

Jag vet inte varför ja bloggar här. Jag sitter annars och pluggar ,skit skola! Ajja eftersom det har gått några ( många) år nu så fyllde jag tolv år den 29. Men iaf så tänkte jag bjuda på nåra nytagna bilder. Kyss /M           Jag har j...

Av Maya - 3 september 2011 08:40

Heej Idag ska jag åka skridskor. Ett steg närmare att bli konståkare haha :P . Jag och Maja och kanske Norma ska dit!!. Lovisa kunde typ inte.    ♥        Kram//Maya...

Av Maya - 19 april 2011 11:59


Hejsan svejsan ! .   Smokey!! saknar dig... R.I.P  Kramar// Maya som saknar Smokey... ...

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards