maddis-star

Alla inlägg under mars 2010

Av Maya - 15 mars 2010 12:00

Hejsan!!! Jag tittade på melodifestivalen igår (lördagen) jag hejade och röstade på Eric saade så klart!! men anna var la också ganska bra!. Efter melodifestivalen så tittade vi på " Bruce den allsmäktige" den var la också bra!!!., Jag lägger ut massa bilder från helgen!!   SÖNDAG!!!  idag är det ju blåsningen och ballar av stål!!!, vi gick en långpromonad sen en ganska kort! det var jag megan och mamma som gick. Jag cykla lite (kanske bara någon minut) , Sen åkte vi till ica kvantum och handlade. På kvällen titta vi på blåsningen!! inte bäst den här gången!! blåsningen går på 3-an bara så ni vet, Efter det kollade vi på ballar av stål!! det går på 5-an tror jag i allafall. Sen titta vi på¨tv inne hoss megan det var kul!! . Sen gick jag och la mig!!   nu kommer bilderna från helgen!! -->        cykel tur!!   Jag o Megan!  NICE!     HEHE!!! vi spelade kort!!   HAHA!!! Innan sängen brakade ihop!!!    Jag och mamma på promonaden!! (megan tog kort), Kram//maya   

Av Maya - 12 mars 2010 16:41

  Hejjhejj Idag var det en trååk skoldag (som vanligt!!) Efter skoldagen väntade jag på megan. Och när hon kom så gick vi hem. Vi möblerade inne på megans rum hemma. (ganska svårt). Fast jag satt  mest bara vid laptoppen. Sen  åkte vi till netto (trååk). Japp jag har typ ejj något att  skrivaXD.  Jag tittade mina  komentarer. ``I love you på skoj`` nepp jag vet att du älskar mig!!XD. haha svaret till *Konrad*. Nu  sitter jag och lyssnar  på radio!!. Megan stängde inte månz bur!! vi märkte det i morse!! hon är så slarvig!!, Månz är min och megan min syrras hamster), Fanny är bara min hamster!!. Jag gosade med henne idagXD Jag skriver mer ikväll!! efter lets dance! hehe jag tittar på lets dance bara för matte i emd och kanske lite molly sanden!! matte är snygg!!  Japp puss//madd!!

  

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards