maddis-star

Alla inlägg under februari 2010

Av Maya - 19 februari 2010 17:17

   WE ARE  THE BEST!!!!     När mina fastrar var här gick vi på "HARD ROCK café" :P

Av Maya - 19 februari 2010 16:09

      Hejj hejj  skriver ikväll istället! orka nu!

Av Maya - 18 februari 2010 15:48

Hejhej!   i tisdags så fyllde megan min syster 14 år   .Detta är hennes blogg :www.BeY0U.bloggplatsen.se kolla gärna in den. Vi åkte också till dalarna i tisdags resan var lång och sömnig. Min stora syrra fick många paket. På resan kom alla på vad dom glömt. När vi kom fram var klockan 1 på natten typ. Benga ((min morbror) var redan framme när vi kom hit. Det snöar och är så så kallt här  ute. Annars så äter vi bara godis och myser vid tv. Jag lägger ut bilder när jag kommer hem igen.  På onsdagen så var morfars gamla hund Bamse här. Den är så gullig.  , Jag och megan badade typ i 3 meter snö här ute det var skojigt men väldigt väldigt kallt!.  puss// maya  

Av Maya - 13 februari 2010 12:42

Hejhej imorse åt jag upp min semla från igår ¤MUMS¤  sen hälsade jag på fanny hon är ur gulig! (min hamster) sen kom Misty in på mitt rum jag gosade med henne och sen satt jag mig och bloggade   Snart åker vi till alingsås ch shoppar ( lite smink och kläder). jag skriver mer ikväll, kram// Maya  Lägger ut en bild på Misty och Smokey    

Av Maya - 12 februari 2010 22:31

 Hejsan nu är det lov! och äntligen slipper man skolan! efter  skolan smaska jag i mig godisarna som vi fick av Gunilla.Sen åkte vi till lerum med pappa där köpte vi semlor och hamstermat för Fanny och Månz saknar mat.Senare skaffade jag min msn (madde.black@hotmail.com) samtidigt tittade jag på let´s dance.Mattias är såklart bäst! Jag lägger in en låt med taylor swift -->Puss/ Maya  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards