maddis-star

Alla inlägg under juli 2010

Av Maya - 8 juli 2010 17:09

Hejsan XD ,Idag har det varit en helt vanlig trååkig dag jag längtar efter camping,resor, ja allt som kommer. Det är ett problem man licksom känner för att bada men vädret ja det regnar och blåser ska säkert åska. Iallafall man har ju katten,filmen,ljus (om strömmen skule gå). Ja fast nu har jag inget att göra Man har ingen söt fanny ingen sät månz och ingen underbar smokey bara misty :´(  Jag kanske skriver imorgon då jag hoppas jag kan bada i solen. Kramisar// Maya   P.s pappa fyller 47 imorgon så jag får väll fixa det då :).

Av Maya - 7 juli 2010 12:39

Hejj, på morgonen bästemde pappa att han skulle fiska vid nääslott och vi tyckte att det var en bra ide :) Så då ringde Lina (Megan min syrras kompis) och undrade om de kunde göra något i lerum megan sa ja. Så det blev ingen familjepicknik men det blev bra. När vi skjusat megan till lerum.Började vi packa (mackor,kakor,te till mamma och pappa,coca coola om pappa ville ha, Saft till mig och mamma, Persika . Ja det var nog allt förutom mina badkläder och handuk (Jag badade där vid nääslott. Vi hadde en jätte mysig och härlig dag i solen i 3 och en halvtimme. Vi hämtade lina och megan men sen ville jag ha med tova dit så hon följde med. Vi åkte till stamsjön och badade i hanske en timma. Vi simma ut till hopptornet där jag hoppade från 1,2,3 Det var jätte kul!. Efter badet skjutsade vi hem lina och tova. På hem vägen beställde vi en pizza till mig och megan (även om hon hadde ätit hoss lina).  Pappa fyller år på fredag när vi kom hem var vår pool klar. Jag ska försöka va med någon kompis nu idag kanske fast först måste vi köpa en prinsent till pappa på fredag sen kanske åka och bada. Jag ska ju till grekland sen på lovet (sköönt!)  Hej då ha en bra dag på min blogg !!!!! kram/madde 

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards