maddis-star

Alla inlägg under augusti 2013

Av Maya - 6 augusti 2013 23:48

Kom på att jag hade en blogg här när jag var typ p12 eller 3 år.. så ah.. Tänkte typ uppdatera såhär random. Jag har förändrat sjuuuukt mycket sen sist, mognat. Skäms verkligen över det här, haha. Men whatever. Jag tänker inte länka till min blogg som jag har nu. Men såg en gullig sak, står typ ''ett steg närmare konståkerska'' under nånstans, så tänkte bara säga att jag faktist åker konståkning nu, flera år senare. Tränar varenda dag, ja är rätt bra haha. Dansar fortfarande.. osv osv Hoppas ingen läser min blogg. så jävla pinsamt bara. Hörs om 2 år ;) puss, ha D

 


Jag i blå jeans. fortfarande directioner förresten , här är en av mina fem pojkvönner, så sexig. hahaha.         

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards