maddis-star

Alla inlägg under maj 2010

Av Maya - 18 maj 2010 18:27

Tja,Jag och min klass 3 A i stenkulan ska på läger på torsdag! Det ska bli så himla kul och jag längtar så mycket! så klart ska jag sova med mina kompisar:Lollo och Maja sh. Hoppas det iallafall det är min fröken Gunilla som väljer. Jag och mamma ska börja packa ikväll vi har bara ikväll och imorgon på oss. Idag (Tisdag så var det en ganska kul skoldag!). Vi fick ut skoltidningen som vi jobbat med i en vecka bara 5 elever (jag och några fler) igår.Nu hR Jg ute söta lilla Fanny megan min syrra passar henne när jag skriver. Jagvet inte ricktigt vadka skriva. Men här kommer ett sommartecken!En mygga (åhh dom längtar jag inte till) Så många myggbett man får på sommaren!!

Av Maya - 18 maj 2010 18:01

 Hejjhejj Jag längtar till sommarlovet!

Då kan man äta glass!   

Man kan sola på stranden!  

Man kan också bada på stranden!  

Man kan vara med kompisar!   

Jag ska till grekland I kreta!     Chacha!

Av Maya - 15 maj 2010 11:30

Chacha! Min katt ``smokey`` försvann onsdagen den 5/5.. Vi letade och ropade smokey!! men ingen kom... På Måndagen veckan efter kom jag hem från skolan tog jag av  mig mina rosa skor och gick in i köket.. Då sa pappa (han var hemma och var sjuk) att han ringde till vetrineren för han kände på sig nått.... Så när han ringde förut denna dag så sa vetrineren att färgen stämde perfekt......... Och det var en tant som hadde kört på min katt ``smokey `` Så jag och megan fick cykla och ta ner alla lappar om smokey i hela STENKULLEN.........jag grät i en timma... Jag kom på en dikt till min lilla söta smokey ..... hon blev nästan 2år.... Här kommer dikten: Smokey sov så sött! Du var en fin och snäll katt.. Sov så sött! Ha det bra fina katt och du lär spöka här!! .. Ja den var la fin.... Jag jobbade inte på den mycket men här kommer mer om hur det gick till: Tanten som körde på min katt snyft.. snyft.. var helt förstörd hon grät och hadde står skuld känsla... Vetrineren avlivde smokey för hon bröt både höfterna och låg i koma... Det bästa var att hon hadde inte lidddit INGET VAR JU BRA!! nu ligger hennes lik vid massa andra katter i jorden i en grav asså................... faktist när jag gick och la mig kände jag av hennes  ande (jag är nästran säker på att det var hon) MÅNZ.... Ja nu när jag har bärrettat om smokey så kan jag bäretta om månz.. Efter måndagen  på tisdagen efter så avlivde vi min och megans hamster för den hadde en tumör i örat som nästan tryckte ut ögat (jag är inte säker på att jag har en bild på honom på datan men vet att vi har en på smokey) Ha led så det var bäst.... jag älskade honom och henne så mycket.... Månz var en hamster smokey en katt som jag älskade välldigt mycket.. Jag älckade dom varkje dag och varje natt!!! Ja där var en dikt till både ha det så bra i djurhimlen M.V.H Maya ,familjen.....   Månz   Smokey     

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards