maddis-star

Alla inlägg under november 2010

Av Maya - 30 november 2010 21:05

Hejj, idag är jag jätte trött! Iskolan gjorde vi lite saker med laptopar och matte det suger och jag fattar inget och kommer typ aldrig att göra det! NEVER EVER haha. På slöjden gjorde jag en namnskylt som jag ska sätta på min dörr. Annars så var jag med maja-sh igår vi gjorde ett hemligt recept och mamma hämtade mig klockan halv 9. Det är så roligt att vara hemma hos henne. Vi var hos hennes mamma. Hennes mamma är jätte snäll min mamma också :) .   Jag lovar att det kommer mer bilder på mig och mina djur och så sen. Men för att få in bilder på bloggen måste jag låna min syrras laptop. Jag måste faktist göra läxan snart. Svenska läxa till fredag men ändå. Nu sminkar megan sig min katt sover mamma kollar på tv jag sitter här och pappa leker skomakare haha nee men han gör ren våra skor. Jag är jätte trött men bara måste läsa och blogga det känns som man måste :)  . Imon ska man till skolan gäsp... haha men aså man orkar bara inte..... . Vi har möblerat i tv-rummet bara så ni vet jag kan lägga in bilder på hur det ser ut sen. Vi hade engelska i skolan idag min pappa kommer ju från skottland så det är enkelt. Jag fick glosor igår för att jag var sjuk förut när de andra fick läxan. Men det gick skitbra!.    Jag ska läsa och ha tråkigt XD så nu får jag sluta skriva. Kram// Maya (trötttttttttttttt) <3<3<3!!!!!!! 

Av Maya - 4 november 2010 15:40

Hejj, Idag var jag hoss frisören fast jag klippte inte mig (det gjorde megan och mamma). Jag klipper mig inte där. Fast skulle kanske vilja.  Efter att dom klippt sig så åkte vi till Beckebol. Där shoppa vi lite mer ex:Klackskor till megan,Lösnaglar till megan. Det var ju typ det enda. sen åkte vi till möndal (Lite tröttsamt och illamående). I möndal så åt vi på taien och shoppa lite. Vi köpte också faktum+plus gav lite mynt till en tiggare som satt med en mugg i ett gathörn. Sen åkte vi till allum då jag köpte en tjocktröja som var grå på kapahl.  Mamma köpte en kläning. Sen var det bara en sak kvar. Saker till morfar och mormors grav. Vi köpte en hjärtformad sten som det ståg saknar dig på, Och en ros i sten. Vi köpte också en blomst med lite gran och kottar och så. Jag och mamma åkte och bytte däk på hennes bil och  sen handla vi. Sen när vi kom hem åkte jag iväg med pappa till lerum och beställde en ny spis. (Våran är trasig och är snart 20 år gammal.). Efter maten (spagetti och kötferssås) Ska jag och mamma handla det sista. Vi ska åka till darlarna imorgon så det är rätt brottom. Jag måste typ gå upp klockan 6 eller nått. Vi ska åka klockan 7 typ så. Vi ska ju packa också. Skriver från darlarna sen!. Kram//Maya (lite stressigt och tröttsamt)

Av Maya - 3 november 2010 15:41

Hejj,, Ni som undrar har jag bytt blogg. Men ska börja skriva här igen. Sorry att jag inte har sagt det!. Men om du undrar om min nya blogg. Så här är den: www.MayaBlack.bloggplatsen.se .  Kolla gärna in den och komentera snälla?!. Men fortsätt att komentera och kolla in denna bloggen. (kommer komma fler inlägg nu i jul. Och nu innan  jul då. Jag kom nästan inte ihåg bloggen!. Ska kolla alla komentarer nu (kul).    Kram //Maya (lita på mig för det kommer fler inlägg!). 

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards