maddis-star

Alla inlägg under juni 2010

Av Maya - 22 juni 2010 16:54

Chacha snyft ..snyft... Jag är jätte ledsen för min hamster dog nu i söndags! Idag städade jag hennes bur och sattte den i garaget!. Jo det gick till så här:Fanny var en sån hamster som år alt typ så vi kunde inte hjälpa det!. Jag sa till mamma att jag ska gå ner och städa fannys bur men leka lite med henne  först!, jag sprang ner för trappan och sa glatt till fanny ``idag ska jag städa din bur!``. Men jag lyfte på hennes hus där log snyft.. Hon stendöv det faller ner en tår för min kind bara jag tänker på det!. Vi hittade en jätte fin ask som vi först la ner bilder från oss alla ett hårstrå från oss alla. Ett brev vadd mat allt möjligt jag grät i timmar! :`( När jag pussat kramat och tagit bilder/farväl  la vi henne i jorden jag sprang därifrån jag grät och grät.   Hejj då fanny och alla läsare ! kram//maya  p.s jag får en ny hamster när jag vill men jag vill vänta lite annars känns det som om jag bara byter ut fanny och det gör jag inte)

Av Maya - 13 juni 2010 09:55

Hejj, Jag vill säga att detta inte handlar om döden. Utom min kusin Jenny hadde en chihuahua som hon /vi älskade Fast Alexander hennes tio-årige son blev alergisk. Den hund jag pratar om är leia som är på bilden där uppe på bloggen. Hon är så söt och jag kanske inte ens får   träffa henne igen för Jenny skulle ge den till sin syrra men dom haddee syskonbråk så angelikas pojkvänn Anton fick ta Leia (jag tror dom har gjort slut) Om dom har det är inte anton en släkting längre!!!!!!!!!!!. Det  får bara inte hända!!!!!!!. Jag ska söka honom på eniro nu så vi kan få leia /hunden nu!!!! hahahahoho......... Det är så sorglit. Leia är en hund som man aldrig glömmer.!!! Hon är på bild längst upp dEN SÖTA HUNDEN!!! Hundkram//Madde!  

Av Maya - 13 juni 2010 09:27

  Hejj,hejj, Jag har ju längtat till detta lovet. Men kolla på vädret..... Det regnar,blåser. Jag måste vänta i några veckor tills min pappa,mamma får lov så att vi kan åka till grekland. Vi ska vara i kreta.  Min pappa har bottt där i några år men flyttade till sverige efter ett och et halvt år. Han kommmer från skottland. Jag är halv skotte.   Idag var jag försten upp . Mamma vaknade 1 timma efter och megan sovet fortfarande. Idag ska jag städa hamster buren till Fanny (min hamster). Jag ska också på nån konstig teater med familjen. Det ska bli kul att göra nått med hela familjen. Pappa är vaken nu. Man hör hur mamma gör kaffe i köket.  Jag ska nog äta frukost nu!  Kram//Maddis 

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards