maddis-star

Alla inlägg under april 2010

Av Maya - 7 april 2010 20:29

Hej bloggen!! jag har ju påsklov nu!! yahoo!! megan och jag sitter bara och slappar hela dagen men idag (onsdag) så gick jag och megan på bio!!. Det var ju ``draktränaren`` på bio annars var det bara romantiker som var trååkiga!! så vi bästemde oss för att gå  på bio vi gick ner till hedes busshålplats och tog bussen till lerum .... sen köpte vi biljetter,godis,drycka ja allt gott (vi hadde med oss pocorn) Vi gick in och satte oss på bästa plats och titta på filmen ni som ejj vet så kan jag säga att det handlar om: En kille som heter Micke han får ej bli draktränare för sin pappa ( som typ bestemer över allt där på den ön).... och Astrid är en tjej som typ Micke är kär i tull slut får han bli draktränare(men han har ångrat sig han vill ej döda en drake han säger ``dom är snälla`` ja se den filmen på bio du med!! den var rätt bra men lite sömnig!!.......... en gick vi ut och pappa körde oss hem igen.... Så åt vi mat och så (vi tittar påd et okända på tv nu)...........................  chacha!! puss//Maddis!!<3<3


wishingfriends.com
Wishingfriends.com
Av Maya - 5 april 2010 11:00

                               Hej!! nu har det varit påsk och även min födelsedag (29 mars) så vi börjar med min födelsedag:Jag vacknade av att megan och mamma kom in och väckte mig med en sång. Jag är sjuk nu på min födelsedag det är hemskt!!.... Jag fick en jympapåse med hello kitty på och en cykel, en bok det var allt jag fick men aså jag får nog  av släcktingar också så sak det samma. Ja på dagen var jag hemma från skolan för att jag var ju sjuk jag hadde :hosta (jag hadde spytt några gånger), ont i halsen, yr ja allt sånt iriterande. Jag gick upp tog medecin och titta på tv och åt lunch (allt trååkigt!). När mamma kom hem så åt vi tårta och fickade sen kanske vi åt lite glass och titta på tv och sen gick vi och la oss alla. Så nu ni som ej vet så är jag 10 år nu!!  det var jätte kul att bli 10 ¨år!! PÅSK:hej idag är det  påsk jag sprang upp för trappan och bara tänkte lov!!! nu är jag frisk!! och vi är ute och går. Vi går till handlan och köper  2 sider sen går vi tillbaka (ni setr på bilderna vart vi var!!) Megan tog med kameran (det gör hon alltid) och säger du kan fota mig!! . när vi kom hem tog vi bilen och  körde till ica och så planera vi att vi ska till havet imorgon!! hej då jag ska äta sallad och så

nu!!.... SÖNDAG (VID HAVET) Det blåste och blev ej varmare men vi åkte till havet ändå på vägen var det fin utsikt på havet och så (fint!!) vi varid havet och läste och så sen gick jag och megan och fota oss!! det var la kul!! jag lägger ut några bilder !!  sen åkte vi och då sa mamma ``ùndra vad som hände r om vi svänger dit aa så kom vi till en färga (jag har kort från det) och åkte över sjön med färgan!!. det var skijjigt!! . ..... ja sen åkte vi jätte l'nt så såg vi svanar och vi stanna för att jag skulle fota dom men den kom närmare jag kan visa hur kanske med en film! Bilderna kom visst först

Presentation


heeej, denna bloggen är länge glömd, uppdaterar typ 1 gång om året, konståkerska,dansare & directioner. Känns onödigt att radera, puss & Kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är bra!??
 Ja den är bäst!
 Den är okej!
 Dålig!
 Du lägger nästan aldrig ut nya inlägg!
 tråkig!
 rolig!
 bäst!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klockan

Min Gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards